Friday, April 26, 2013

HITACHI Handheld blower- blower sampah-

Handheld blower- blower sampah  - Image
Hand held blower
handheld leaf blower

Hitachi RB24EA (RM850)

* Sesuai untuk kegunaan sendiri/ komersial
* kegunaan biasa untuk mengumpul sampah, tapi boleh digunakan untuk bersihkan pasir, keringkan lantai dan mcm-mcm lagi.

* Sangat ringan --> 4.3 kg berat anggaran.
* Spare part kami ada dan ada kat market.
* Waranty 3 bulan.
* Ready stock

free courier ke semenanjung Malaysia, ataupun terus ke tempat saya, Jalan Jabar 10/ku8, Meru, klang

Harga yang di tawarkan termasuk accessori
* Botol penyukat Petrol & minyak 2T
* spark plug tambahan
* spanar & screwdriver asas
*Manual book.

* 4.3kg berat keseluruhan
*Sound power level dB(A)2)--> 110 dB

Jual, service dan jualan spare part saya ada buat (buat sendiri, bukan Ali Baba)

Pandangan peribadi saya, handheld blower China yang lebih murah memang ada di pasaran, tapi dari pengalaman saya sudah 3 tahun (pioner di mudah), saya dah tak mahu jual sbb quallity issue, anyway terpulang kepada pelanggan.

Mr M.Y (Mohd yassin)
012-645 8118

RM850
Logo
Mr MY Power Tools & Machinery
Power tools & Machinery supplier & advisor
Ads in the shop: 41
More images available
More images available

No comments:

Post a Comment